Lista!

Vecka 9/08
Djur Ämnet kommer från Emma S
  • Har du några djur, ras och vad heter de?
    Katt -MaineCoon/Norsk Skogskatt Nelly. Hund -Chihuahua Gizmo (hämtas 14/3)
  • Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
    En till Chihuahua (tik)
  • Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
    Reptiler, spindlar- vad får man ut av det?! haha
  • Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
    E vi inte redan djur?! haha
  • Finns det något djur du är rädd för, vilket?
    Nej, inte direkt.. OK, ett vildsvin som har ungar hade jag aldrig velat träffa på när jag är ute o promenerar här ute faktiskt...(finns ju det här- i min lilla håla jag bor i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0