Min lille..

Gud tiden har bara rusat iväg imorgon blir Gizmo 18v. Han och bästisen Chanel är riktigt busiga tillsammans, så himla kul att dem har varandra.. Och om några dagar kommer Fias lilla Chi hane Milton (om inte namnet ändras för 3:e gången?! haha) Himla kul & spännade.

Jag har funderat och det kommer någongång en Chi till så att Gizmo får en liten kompis också, men när är inte bestämmt, då jag gärna vill ha en av Chanels kull, och det är ett bra tag tills det !
Men Chanels ägare kommer förmodligen få en redan i september=)

image114
Foto: 13 maj 2008 . Fr V - Chanel & Gizmo

Kommentarer
Postat av: Lina

va mysigt :) Jag har själv en liten tjej på fyra och en halv månad!

2009-02-03 @ 11:54:24
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0